Seznam otvoril dáta, GTPR skončil to je 7 dní v SEO – 3. časť

Google definitívne prestal zobrazovať Toolbarový PageRank. Seznam kontruje zverejnením obrovského množstva dát ku službám ako Zboží, Mapy či Sauto.

Pizza SEO má v poslednej dobe dobré PR. Ich spôsob testovania nadpisov pre malé weby, pri ktorom skúšajú dve verzie FB reklamy s rôznymi titulkami, uverejnil web ConversionXL. Tento týždeň Daniel Duriš publikoval svoj test s UTF-8 znakmi vo výsledkov vyhľadávania na Google. Jednoduchý test, navyše nie úplne funkčný a pre SEO skôr nevyužitelný (na mobilných zariadeniach nefunguje), si všimol Barry Schwartz.

Najprínosnejší linkbuildingový článok do praxe, najmä pre začínajúcich linkbuilderov, bol Gabkin článok o tom ako získava spätné odkazy. Pre skúsených matadorov nič nové – guestblogging, rozhovory, infografiky a networking. Príkladov z praxe však nie je nikdy dosť. Vzdelávaniachtivých poteší výber článkov v Linkbuildingovej príručke od Backlinko. Linki odhalil svoj spôsob využitia Link Intersect Reportu v Ahrefs. Stačí keď nájdete stránky odkazujúce na URL vášho sociálneho profilu, ktoré neodkazujú na váš web. Podobne využíva i odkazy smerujúce na wikipédiu, ale nie na váš web. Pre linkbuilderov za zenitom (čo radi bilancujú) je tu článok o tom ako sa menil linkbuilding za posledných 10 rokov.

Veľkú časť návštevnosti webov tvoria roboti. O tom či ich blokovať alebo neblokovať sa rozpísal vo svojej eseji Ivan Drago. Analytika návštev webu je dôležitá a vás určite zaujíma, ako prakticky analyzovať vracajúcich sa návštevníkov.

Reply