Ako Google spája on a off-line dáta o návštevníkoch? – 7 dní v SEO – 8. časť

Počet dotazov, ktoré ľudia zadajú do vyhľadávača Google sa pohybuje v triliónoch. Teda medzi 2 a 999. To nám robí minimálne 63 000 za sekundu.

Larry Kim napísal, že AdWords dostali dvojnásobne rozšírené nadpisy. Čo mňa však zaujalo oveľa viac je podnadpis, v ktorom hovorí o lepšom meraní konverzií vo fyzických obchodoch. Google sa jednoducho pozrie na históriu polôh vášho telefónu a vie, že po zhliadnutí reklamy, kliknutí na web, ste ho aj navštívili. Ak vás zaujímajú zmeny v AdWords určite si pozrite aj video z predstavovania zmien.

Google v blogu pre webmastrov uverejnil návod ako dohromady previazať jednotlivé verzie vášho webu (mobilná, aplikácia, desktopová) tak, aby ste mali všetky štatistiky na jednom mieste.

Vyhľadávanie Seznamu prechádza na https. Seznam, ale sľubuje, že referrery budú zachované a teda v štatistikách zatiaľ uvidíme všetky kľúčové slová.

Navyše to bol týždeň poslednej stredy a SEOlogru. Na poslednej strede sa rozprávalo o kľúčových slovách. Prezentácie ovládli ukážky práce Pavla Ungra, ten sa na prizeral z publika. Dozvedeli sme sa to, že sa SEO v oblasti kľúčových slov takmer nemení. Jedinou zmenou je stále väčší prienik SEO a UX. Na SEOlogri nám Janko Januška rozprával o rozdieloch medzi slovenským a českým SEO. Od banalít ako využitie robots.txt, spájania kľúčových slov, sa postupne dostal k oveľa zaujímavejším príkladom z reálneho linkbuildingu a nakoniec predstavil svoj vlastný nástroj.

Reply