7 dní v SEO – 2. časť

A je tu druhá časť môjho týždenníka o novinkách v SEO. Ešte raz toľko a bude z toho tradícia.

Najzaujímavejšou novinkou uplynulého týždňa bolo spustenie nového Marketing Mineru. Pre nás, ktorí by sme chceli vedieť viac o jeho využití v akcii, pripraví Filip Podstavec webinár alebo malé školenie.

Google udelil manuálne penalizácie za odchádzajúce odkazy (Seroundtable.com, EN404m.com, CZ; vyhledava.cz, CZ). Týkalo sa to predovšetkým odkazov z blogov, ktoré píšu recenzie a dostávajú za to v rôznej forme zaplatené. V prípade že si nechávate od spoločností platiť za recenzovanie produktu, si určite prečítajte doporučenia pre webmasterov od Google. V skratke, ide o pridávania nofollow k takýmto odkazom. Český vyhľadávač Seznam.cz rovnako nespí v boji proti odkazovému spamu.

Vyzerá to, že technické SEO je v dnešnej dobe čím ďalej významnejšie (aspoň sa o ňom viac hovorí). Všetko čo, spadá pod technické SEO, je v prezentácii o renesancii technického SEO. Ak vás prezentácia navedie k tomu, aby ste sa viac venovali technickým faktorom, určite vyskúšajte Log File Analyser od Screaming Frogu a dajte mi vedieť. Čo takto konečne vyriešiť stránkovanie tak, aby ste z neho vyťažili každú kvapku. A kopec iných vecí týkajúcich sa technického SEO.

Google stále niečo testu, a to že sa hrá so vzhľadom PPC inzerátov a skúša zelenú farbu asi nikoho neprekvapí. Z rovnakého súdka je i to, že Google indexuje obsah atribútu Title u obrázkov.

A nakoniec tu je obrovský článok o 39 technikách, ktoré zdvojnásobia návštevnosť.

Reply