Bližší pohľad na Marketing Miner – 7 dní v SEO – 4. časť

Filip Podstavec spísal základný prehľad nástroja Marketing Miner. Musím povedať, že som stále skeptický a v nástroji vidím pre svoju prácu minimálne uplatnenie. Našiel som iba spôsoby uplatnenia, ktoré mne nevyhovujú. Pokiaľ, ale človek pracuje pre klientov a základné analýzy (kľúčových slov, konkurencie, obsahu, webu, ppc) musí produkovať na bežiacom páse, tak pár minerov určite využije. Filip začal k jednotlivým nástrojom natáčať screencasty s krátkym popisom práce. On ich ešte trochu vylepší! Že Filip?

Nástroj Collabim hlási nedostupnosť hľadanosti výrazov pre Google. Jedná sa o to, že Google sa snaží dlhodobo obmedziť počty requestov na svoje API zo strany rôznych nástrojov. Nastáva tu, ale krásna situácia. Každé obmedzenie vedie ku hľadaniu nových ciest. Ľudia sa nevzdajú. Verím Collabimu, že čoskoro nájde riešenie.

Zaujímavosťou týždňa bolo, že Marketing Festival vypredal svoju minuloročnú kapacitu za pár minút. K dispozícii sú momentálne len lístky v najdrahšej cenovej kategórii. Ale, kto neskoro chodí…

Keďže som sa tento týždeň venoval viac práci ako vzdelávaniu, tak budem rád keď mi dáte vedieť o dobrých článkoch, ktoré som preskočil.

Reply