Ako získať návštevnosť z fyzického marketingu? – 7 dní v SEO – 7. časť

Až 20 percent mobilného hľadania na Google ide cez vyhľadávanie pomocou hlasu. Odmyslite si kopec miest, kedy hlas nemôžete použiť, napríklad MHD, divadlo, kino či písomka v škole. Teraz je 20% skutočne dosť, že?

Google updateol stránku pre testovanie štruktúrovaných dát. Rovnako tak i vhodnosti pre mobilné zariadenia. V SERPe pribudli rich cards, ktoré by mali fungovať na lepšom využití štruktúrovaných dát z rich snippetov. Poskytnú tak vyšší pôžitok pri vyhľadávaní na mobiloch. Google bojuje aj za práva spotrebiteľov a rozhodol sa preto zakázať mikropôžičky v reklamách AdWords. Kto tam vidí príležitosť pre SEO?

Seznam dal do testovania nový hint pre Firmy.cz. Viditeľnou zmenou je väčšia mapa a viac firiem, ktoré si môžete zobraziť. Pôjdu prirodzené výsledky viac bokom aj na Seznam.cz? Ďalšou vecou bol upgrade vyhľadávacej technológie. Mohlo sa tak stať, že ste videli rozdielne výsledky vyhľadávania v rovnakom čase. Kto začal rozmýšľať o personalizovaných výsledkoch na Sezname?

Ako použiť fyzický marketing pre získanie návštevníkov a posilnenie brandu na webe? Cestičky a pastičky, STDC. Zapojte rozum a pôjde to.

Reply