Tento týždeň priniesol ďalšie zmeny v zobrazení SERPu. Google zmenil šírku zobrazených výsledkov v hlavnom stĺpci. O tejto zmene si môžete prečítať po anglicky alebo v skratke po česky. Google takisto vypustil zmenu v algoritme týkajúcu sa výsledkov vyhľadávania v mobilných zariadeniach tzv. Mobilegeddon 2.
Došlo takisto k hlbšej integrácii Google Search Console do Google Analytics. Kde si po novom môžete pozrieť ako v SERPE vystupujú jednotlivé Landing Page. Čo na to Michal Krutiš, ktorý na rovnakú vec napísal minulý týždeň článok s trochu zdĺhavejším postupom? Pravdepodobne si to dostatočne vynahradil natočením videa pre kurz Chytrej marketingovej stratégie.
Google takisto skúša dať firmám priestor pridávať príspevky priamo do výsledkov vyhľadávania. Podľa mňa sa jedná o presun Google Plus tam, kde ho firmy začnú používať a ľudia budú vidieť.
Filip Podstavec pridal do svojho Marketing Mineru monitoring zmienok na internete. Podľa toho aké výsledky mi hádzal doteraz, sa jedná o skutočne fajn nástroj. Odporúčam vyskúšať.
Minulý týždeň som písal o tom, že je pre dobrú návštevnosť z vyhľadávania dôležité mať vyriešenú aj rýchlosť načítania webu. Tento týždeň si môžete prečítať prípadovú štúdiu o vplyve rýchlosti načítavania stránky na konverzný pomer.
Reply